[mks_separator style=”solid” height=”5″]

Mislite da su inovacije rezervirane samo za projekte u nastajanju? Uhodano poslovanje ima mnogo prednosti nad novim projektom koji tek mora postaviti svoje poslovanje i pronaći svoje mjesto na tržištu. Put do inovacije započinje kad netko uvidi priliku i poduzme određenu akciju da je iskoristi. Za razliku od ostalih sektora koji se bore s prilagodbom novim tehnologijama, hotelijerstvo se pokazalo jedinstveno okretnim u svojoj sposobnosti da budućnost prihvati otvorenim rukama. Putovanja i turizam jedna su od najbrže rastućih industrija u svijetu, a ako mislite da vaš hotel ne radi sve u svojoj mogućnosti kako bi se nametnuo na tržištu, vjerojatno ste u pravu. Srećom, 2020. godina idealna je za potpunu digitalizaciju korporativne kulture i marketinške strategije, a samim time i za uvođenje inovacija koje će cijeniti vaši gosti, ali i zaposlenici.

Hotel ne prodaje smještaj, već iskustvo

Takozvana “ekonomija iskustva” uvjerenje je da putovanja ne trebaju biti samo vrijeme potpunog opuštanja, već i osobnog rasta i učenja. Umjesto da posjedujemo nešto, skupljamo znanja i iskustva koji nas obogaćuju. Način na koji putujemo se poprilično promijenio u posljednjih deset godina, a ključ za uspjeh je ostati u tijeku sa svim promjenama. Istraživanje obrazaca ponašanja među vašom ciljanom populacijom, prvi je korak kako bi optimizirali svoju komunikaciju i marketinšku strategiju, a lojalnost gosta i veća popunjenost kapaciteta trebali bi biti logičan rezultat vaših napora. 87% korisnika Facebooka, koji spadaju u generaciju milenijalaca, oslanja se na ovu društvenu platformu za inspiraciju kada su u pitanju putovanja, dok gotovo 90% generacije Z tvrdi da na njihova putovanja utječu društveni mediji.

Uključivanje vizualnih i video sadržaja, usmjerenih na odredište u kojem se vaš hotel nalazi, na vašu web stranicu, može biti izuzetno učinkovit način za povećanje angažmana. Ako je vaš hotel u blizini glavnih atrakcija, znamenitosti, zabavnih četvrti ili prekrasnog prirodnog krajolika, vaša je početna stranica savršeno mjesto za prikazivanje ovih istaknutih mjesta. Vaš hotelski blog još je jedan sjajan resurs za prodaju vašeg odredišta, jer gosti počnu detaljnije planirati svoj odmor. Postovima s glavnim atrakcijama, lokalnim događajima i obilaskom znamenitosti nadahnut ćete svoje goste i olakšati im da zamisle svoj boravak kod vas. Zasigurno će cijeniti i savjete vezane za jedinstvene doživljaje koje ne mogu pronaći na nekom drugom web odredištu. Primjerice, napravite mini intervju s nekoliko članova svog osoblja, u kojem ističu svojih pet najdražih mjesta za određene aktivnosti. Mnogi turisti ne žele “turističko iskustvo” dostupno svima, već preporuke lokalaca i odlazak na mjesta koja neće pronaći u vodičima, pa će znati cijeniti ovakve preporuke.

Neka vaš blog ili profil na društvenoj mreži bude vaš resurs i reklama, a sadržaj prilagodite interesima svoje publike. Ako saznate da su vaši gosti uživali u nekom lokalnom iskustvu, potaknite ih da podijele svoje priče i fotografije s vama. Neka vas označe na društvenim mrežama. Ova vrsta osobnih iskustava pomoći će potencijalnim gostima da bolje shvate što vaše odredište, a samim time i vaš hotel, čini tako posebnim.

Veća produktivnost uz digitalizirano hotelsko poslovanje

U 2020. godini više će hotelijera svoju organizaciju prebaciti na mobilnu operativnu komunikacijsku platformu koja funkcionira u stvarnom vremenu. Radi se o softveru koji vašem hotelu može pomoći u svim vrstama interne komunikacije među zaposlenicima zaduženim za određene dijelove poslovanja, kao i njihovoj interakciji s gostima. Ovakvo rješenje omogućuje hotelima da izravno komuniciraju sa svojim timovima u stvarnom vremenu, te pojednostavljuju njihove interne procese kako bi radili efikasnije.

Hotel PMS Hrvatskog telekoma namijenjen je samostalnim hotelima od 10 do 300 soba, te integrira i povezuje različite dijelove poslovanja jednog hotela u jedinstveni, centralizirani sustav. Sustav pokriva cjelovito poslovanje hotela, te objedinjuje rad recepcije i ostalih uslužnih, naplatnih, proizvodnih i skladišnih mjesta, a na taj način olakšava i modernizira poslovanje hotela. Učinkovita rješenja za potrebe hotelijera razvio je i Microsoft, čije aplikacije za timski rad su postale neophodne u modernoj hospitality industriji.

Na sve veće zahtjeve svojih gostiju morate odgovoriti vrhunskom uslugom hotelskog TV sustava, IP telefonije i WiFi bežične mrežea, a svojim djelatnicima i rukovoditeljima osigurati moderne alate za veću efikasnost i lakšu prodaju: poslovne i hotelske aplikacije, fiskalne blagajne i najam kvalitetne informatičke opreme. Digitalizacija poslovanja je nužna u svakom segmentu turizma, a uz stručni tim Hrvatskog Telekoma dobivate cjelovito ICT rješenje krojeno za vaše stvarne potrebe i najkvalitetniju podršku na tržištu.

Ulaganje u centralizirani digitalni radni prostor postalo je presudno za poticanje angažmana zaposlenika u cijelom sektoru ugostiteljstva. Uz dobru organizaciju i podršku, zaposlenici na svim razinama će daleko vjerojatnije pružiti pozitivnu atmosferu gostima, istovremeno postižući visoku razinu produktivnosti u svojim radnim procesima. Bez obzira planirate li restrukturirati cijelu svoju organizaciju kako bi bili kompetitivniji na tržištu ili samo uštedjeli, pronalaženje inovativnih rješenja i implementacija tehnologije povećat će produktivnost bilo koje grane hospitality industrije.

Održivost kao ključni trend u hotelijerstvu

Baš kao i u mnogim drugim sferama modernog života, održivost je glavna tema i u hospitality industriji. Prema istraživanju Cambridge Institut For Sustainability Leadership, turizam doprinosi oko 5% globalnim emisijama stakleničkih plinova, a očekuje  se da će taj broj porasti za 130% do 2035. godine. Neki hoteli odlučuju se na korištenje ekoloških resursa, poput boje koja ne sadrži ugljik, biorazgradivu posteljinu i skulpture za pročišćavanje zraka, drugi u poslovanje uključuju stvari poput tuševa koji štede na vodi i kanistara s vodom na svakom katu, kako bi se zamijenile plastične boce.U opremanju prostora koristi se sve više prirodnih materijala, prave se zelene oaze uz pomoć biljaka, a za ukrašavanje koriste stari predmeti koji dobivaju novu svrhu. U kombinaciji s naporima koje ulažu u recikliranje, hoteli traže mogućnosti za smanjenje upotrebe papira i drugih materijala za jednokratnu upotrebu.

Oni koji su u mogućnosti provoditi programe kompostiranja hrane, mogu iskoristiti čak 40 do 50% otpada namijenjenog za otpis. Mnoge hotelske tvrtke prelaze na opcije ključeva kao kartica izrađenih od papira, drva i bioplastike koje su povoljnije za okoliš, ali jednako trajne. Uviđajući važnost sigurnijih proizvoda za goste i zaposlenike, kao i okoliša, mnogi su se hoteli preusmjerili na prirodne proizvode za čišćenje. Kada je kuhinja u pitanju, lokalni i svježi  proizvodi postaju važan dio menija, a prelazak na održiviju i zdraviju kuhinju nudi putnicima jedinstvene mogućnosti da iskuse veću povezanost s lokacijama koje posjećuju.

Ignoriranjem trendova i zahtjeva modernih putnika hotelijeri ne mogu opstati na tržištu koje se svakodnevno mijenja. Uvođenje inovacija, obrazovanje kadra i implementacija tehnoloških rješenja prilagođenih hospitality industriji, jedini su način osiguravanja konkurentnosti, ali i zadovoljstva svakog gosta.

Podijelite