Cloud WiFi omogućava vam da znate što se točno događa na vašoj mreži, kako se ona koristi, koji se sadržaji i kada posjećuju. Na temelju tih podataka možete donositi preciznije poslovne odluke i unaprijediti marketinške procese. WiFi marketing digitalni je trend koji pomaže tvrtkama da se povežu s kupcima. Jednostavno rečeno, to je mogućnost komuniciranja s klijentima putem logiranja na WiFi mrežu vaše tvrtke, namijenjenu posjetiteljima. Osim promotivnog, ovaj pristup ima i druge marketinške prednosti, poput dobivanja vrijednih informacija o posjetiteljima, a sve kako bi im u konačnici mogli pružiti prilagođeno i personalizirano iskustvo kupnje. Social WiFi marketing je specifičnija…
Author: godigital
Razumijevanje razlike između novčanog toka i dobiti ili neto prihoda može značiti razliku između uspjeha i neuspjeha svakog poslovanja. Pokrenuli ste vlastito poslovanje i čuli za novčani tok i profit, ali vam nije posve jasno o čemu se točno radi? Svakako razmislite o angažiranju stručnog računovođe koji će vam pomoći navigirati u svijetu poslovnih financija, no u međuvremenu ćemo ukratko objasniti o čemu se radi kada je riječ o ovim ključnim pojmovima. Dobit izgleda dobro u vašim poslovnim izvješćima i može vam pomoći da dobijete financiranje, ali novčani tok može biti važniji za održavanje vašeg poslovanja u teškim vremenima. Najvažnije…
Marketinške metrike dobar su pokazatelj uspješnosti vaših digitalnih kampanja – no samo ako prate dobru poslovnu strategiju i njezine ciljeve. Marketinške metrike mjerljive su vrijednosti koje marketinški timovi koriste za dokazivanje učinkovitosti kampanja u svim marketinškim kanalima. Bez obzira želite li pratiti performanse digitalnog marketinga, učinkovitost SEO strategije ili napredak na društvenim medijima, postavljanje mjerljivih marketinških podataka može pomoći svakom poslovanju u postizanju ciljeva vezanih za promociju i vidljivost. S obzirom na široku paletu kanala kojima se koriste, marketinškim timovima važno je aktivno pratiti napredak i performanse svakog od njih u stvarnom vremenu, a to je moguće postići samo uz…
Održivost je poslovni pristup stvaranju dugoročne vrijednosti uzimajući u obzir kako određena organizacija djeluje u ekološkom, društvenom i gospodarskom okruženju i društvena je odgovornost svih poslovnih subjekata. Sve veći broj organizacija i tvrtki integrira održivost u svoju poslovnu strategiju, shvaćajući da može napredovati čineći dobro. U poslovanju se održivost odnosi na poslovanje bez negativnog utjecaja na okoliš, zajednicu ili društvo u cjelini. Cilj održive poslovne strategije je napraviti pozitivan utjecaj na okoliš ili društvo – po mogućnosti oboje. Kad tvrtke ne preuzmu odgovornost, može se dogoditi suprotno, što dovodi do pitanja poput degradacije okoliša, nejednakosti i socijalne nepravde. Održiva poduzeća…
Dobro je biti u dobrim rukama! Moderno poslovanje prepuno je izazova, posebno za vlasnike obrta, malih i srednjih tvrtki. Oni su ti koji moraju prepoznati potrebe svojih klijenata i kupaca, te na njih odgovoriti svojim proizvodima i uslugama. Oni se brinu za svoje zaposlenike i partnere, te osmišljavaju strategije za opstanak na tržištu, održavanje konkurentnosti ili postavljanje novih standarda u svojoj niši. Hrvatski Telekom dugogodišnji je partner digitalizaciji poslovnih korisnika, a GoDigital platforma osmišljena je upravo za njih – kreatore poslovnog uspjeha koji moraju znati osnove i trendove digitalnog oglašavanja, najbolje načine uštede i održivog poslovanja, te ići u korak…
Prijevare, nažalost, nisu novost, a s razvojem moderne tehnologije tijekom posljednjih godina postale su sve češće i prisutne su u raznim oblicima. Svjedočimo kako se one događaju u gotovo svim gospodarskim granama pa tako i u telekomunikacijama. Iako se dosad već mnogo toga reklo na ovu temu, čini se kako prevaranti, nažalost, i dalje uspijevaju, pronaći svoje žrtve. Stoga ćemo kroz nekoliko članaka koje ćemo objavljivati u narednom periodu pokušati ukratko pojasniti kako funkcioniraju različite vrste prijevara i kako ih izbjeći, odnosno kako se od njih zaštititi. Flubot malware Jedan od nedavnih primjera pokušaja prijevare u telekomunikacijama je tzv. Flubot…
Mogućnosti 5G mreže ključ su za ostvarivanje potencijala IoT -a i pokretačka snaga budućnosti koja doslovno spašava živote! Jutarnje buđenje, na vrijeme i uz najdražu glazbu, dok tek skuhana kava već čeka, a naš kućni robot spreman je za čišćenje stana u našoj odsutnosti. Za namirnice u hladnjaku ne moramo brinuti, pametni kućni sustav već je detektirao što nam nedostaje i napravio online narudžbu. Ulazeći u dobro zagrijani ili rashlađeni automobil (ovisno o godišnjem dobu i informacijama koje su dostupne u realnom vremenu), ne moramo mnogo razmišljati kojim putem ići do posla, jer nas pametni sustavi već preusmjeravaju na…
Povećanjem prosječne vrijednosti narudžbe, bez smanjenja stope konverzije ili cijene, možete ubrzo povećati ukupni prihod. Kada je u pitanju povećanje prihoda, većina marketinških stručnjaka prvo se okreće pronalaženju novih kupaca. No to nije jedini način za povećati prodaju. Prosječna vrijednost narudžbe (AOV – Average Order Value) je broj koji se dobije kada ukupan prihod od narudžbi podijelimo s njihovim brojem. Ako smo primjerice od online narudžbi zaradili 10.000 kn, koje smo ostvarili kroz 500 narudžbi, tada naš AOV iznosi 10.000/50=200. To znači da je prosječna vrijednost narudžbe u našem webshopu 200 kuna. Povećanjem vaše prosječne vrijednosti narudžbe (AOV) ili prosječne…
Dok je aktivni prihod onaj od nedavno uloženog truda, pasivni prihod je onaj koji primate za ulaganja koja ste ostvarili u prošlosti – no sada se itekako isplate! Mnogi poduzetnici traže nove održive načine povećanja novčanog toka, financijske sigurnosti i dugoročne uštede kroz pothvate koji zahtijevaju malo aktivnog sudjelovanja. Iako se često smatra zaradom koja se generira dok vi spavate, pasivni prihod nije sredstvo za brzo bogaćenje. Više se radi o dugoročnom ulaganju koje zahtijeva mnogo planiranja i truda, kao i usputnog prilagođavanja. Dobra vijest je da danas postoje razni načini za stvaranje pasivnog prihoda, no na rezultate ćemo ponekad…
Kako bi se razvijala, tvrtka treba osnivača, izvršnog direktora i sposobnog menadžera, no ne nužno u istoj osobi. Kada je vrijeme da prepustite dio odgovornosti drugima? Pokretanje vlastitog poslovanja, često iz ničega, intenzivno je i osobno iskustvo za svakog poduzetnika i vlasnika male tvrtke. Za većinu njih praktički nema razdvajanja između poslovnog i osobnog života, pogotovo na samom početku. Međutim, kako poduzeće sazrijeva, osnivači i vlasnici se moraju mijenjati i učiti zajedno s njim kako bi bili uspješni. To često znači odustajanje od potpune kontrole na koju su navikli. Osnivačima može biti teško prihvatiti ideju da se odreknu kontrole, kada…