Author: godigital

Povećanjem prosječne vrijednosti narudžbe, bez smanjenja stope konverzije ili cijene, možete ubrzo povećati ukupni prihod. Kada je u pitanju povećanje prihoda, većina marketinških stručnjaka prvo se okreće pronalaženju novih kupaca. No to nije jedini način za povećati prodaju. Prosječna vrijednost narudžbe (AOV – Average Order Value) je broj koji se dobije kada ukupan prihod od narudžbi podijelimo s njihovim brojem. Ako smo primjerice od online narudžbi zaradili 10.000 kn, koje smo ostvarili kroz 500 narudžbi, tada naš AOV iznosi 10.000/50=200. To znači da je prosječna vrijednost narudžbe u našem webshopu 200 kuna. Povećanjem vaše prosječne vrijednosti narudžbe (AOV) ili prosječne…

Read More

Dok je aktivni prihod onaj od nedavno uloženog truda, pasivni prihod je onaj koji primate za ulaganja koja ste ostvarili u prošlosti – no sada se itekako isplate! Mnogi poduzetnici traže nove održive načine povećanja novčanog toka, financijske sigurnosti i dugoročne uštede kroz pothvate koji zahtijevaju malo aktivnog sudjelovanja. Iako se često smatra zaradom koja se generira dok vi spavate, pasivni prihod nije sredstvo za brzo bogaćenje. Više se radi o dugoročnom ulaganju koje zahtijeva mnogo planiranja i truda, kao i usputnog prilagođavanja. Dobra vijest je da danas postoje razni načini za stvaranje pasivnog prihoda, no na rezultate ćemo ponekad…

Read More

Kako bi se razvijala, tvrtka treba osnivača, izvršnog direktora i sposobnog menadžera, no ne nužno u istoj osobi. Kada je vrijeme da prepustite dio odgovornosti drugima? Pokretanje vlastitog poslovanja, često iz ničega, intenzivno je i osobno iskustvo za svakog poduzetnika i vlasnika male tvrtke. Za većinu njih praktički nema razdvajanja između poslovnog i osobnog života, pogotovo na samom početku. Međutim, kako poduzeće sazrijeva, osnivači i vlasnici se moraju mijenjati i učiti zajedno s njim kako bi bili uspješni. To često znači odustajanje od potpune kontrole na koju su navikli. Osnivačima može biti teško prihvatiti ideju da se odreknu kontrole, kada…

Read More

Naučite govoriti odgovarajućim tonom, glasnoćom i brzinom kako biste istaknuli prednosti svog proizvoda i ostvarili uspješnu prodaju. Vjerujete da imate sjajan prodajni plan, ali stope konverzije ne odgovaraju vašem optimizmu? Možda nije problem u tome što govorite, već kako. Osim onih očitih, svaki stručnjak za prodaju trebao bi znati mnoštvo suptilnih tehnika koji mu mogu pomoći da dođe do zadanog cilja. U to svakako spadaju i ton i dikcija glasa. Pritom mislimo na visinu, jačinu i brzinu onoga što je rečeno, kao i odabir pravih riječi za postizanje željenog rezultata. Povećanje prodaje jedna je od najvećih prednosti koje proizlaze iz…

Read More

Ako ste nemotivirani ili manje produktivni nego inače, uvođenje rutine za rad od kuće moglo bi biti pravo rješenje. Bez obzira jeste li ljubitelj avanturističkog pristupa životu ili volite da vam je sve posloženo i organizirano, trebali biste biti svjesni kako je rutina ipak dokazano dobra za zdravlje. Postoji mnogo načina da ostvarite uspješnu rutinu, ali pravilo broj jedan je da pronađete metodu koja funkcionira i koje ćete se držati. To što je neka rutina dobra za vašeg prijatelja ili člana obitelji ne znači da je to najbolji izbor za vas. Navikom nazivano često nesvjesnu radnju koju redovito obavljamo, ponavljajući…

Read More

Rad od kuće i briga o djeci veliki su izazov, no uz dobru organizaciju oboje mogu biti produktivni! Dok su zatvoreni uredi prije dvadesetak godina predstavljali standard ozbiljnog poslovanja, moderne kompanije danas naglasak stavljaju na timsku suradnju i grupnu dinamiku. U otvorenim prostorima diljem svijeta rad je postao društvena aktivnost, a dizajneri ureda bili su vrlo kreativni u pružanju uvjeta za to, okrećući se povijesnim arhitektonskim presedanima kako bi otkrili što je najbolje za ljude i komunikaciju unutar usko povezanih zajednica. No, sada kada su svi naučili na takav način rada, pandemija se pobrinula da se moramo priučavati na novo…

Read More

Pokretanje online trgovine sve je popularniji način poslovanja, no on dolazi sa svojim specifičnim pravilima. Doznajte sve preduvjete za otvaranje web trgovine, od registracije i skladištenja do zakonskih propisa. Naučite pravila obavljanja dropshippinga i naučite što su minimalni tehnički uvjeti i na koga se odnose. Upoznajte se sa zakonskim odredbama kojih ćete se morati pridržavati tijekom poslovanja, bilo da se radi o samom poslovanju ili odnosu s kupcima. Sve što trebati znati o fiskalizaciji i računima, kao i online naplati karticama, te samoj dostavi proizvoda, doznat ćete u brošuri koju je sastavila eCommerce Hrvatska. Udruga eCommerce Hrvatska Udruga eCommerce Hrvatska…

Read More

Cijena i uvjeti dostave među najvažnijim su informacijama koje kupci traže na webshopu, a prema provedenom istraživanju najviše kupaca je izjavilo kako su im cijena i brzina dostave najvažniji. Kako onda odabrati partnera, te odrediti cijenu kojom je zadovoljan i trgovac i kupac? Kada uvesti besplatnu dostavu, a kada se odlučiti na poslovanje koje uključuje slanje proizvoda preko granice? Koja ambalaža se pokazala kao najisplativija, a ujedno i najbolja zaštita za određenu vrstu proizvoda? Odgovore na ova pitanja, ali i sve o promjenama u poštanskom prometu u 2021. godini, potražite u brošuri koju je pripremila udruga eCommerce Hrvatska. Udruga eCommerce…

Read More

Posljednjih godina online prodaja je višestruko porasla, a istaknuti se u mnoštvu ponude postalo je presudno za svakog trgovca koji svoje proizvode nudi putem webshopa. Optimiziranje oglasa postavljenih na društvene mreže i oglašivačka kampanja na Google pretraživaču samo su mali dio marketinške strategije koju mora imati svaki poduzetnik i trgovac. Nakon proučavanja detaljnih analiza, rezultata istraživanja i trendova vezanih za marketing, stručnjaci iz udruge eCommerce Hrvatska složili su vodič koji služi kao operativni pregled kreiranja samih oglašivačkih kampanji na Googleu i Facebooku, kao i uvid u ostale mogućnosti oglašavanja, analitiku i budžetiranje. Upoznajte se sa svim pojmovima iz marketinga, doznajte…

Read More

Znate li da je najtraženije online zanimanje budućnosti ono voditelja webshopa? Osim iskustva u prodaji, takva bi osoba trebala razumjeti kako funkcionira optimizacija za tražilice, poznavati osnove online marketinga, znati ponešto o zakupu medija, te o oglašavanju i strategijama na društvenim mrežama. Sve o vođenju uspješne online prodaje možete doznati u vodiču koji pojašnjava koje sve mogućnosti online prodaje su vam na raspolaganju i uči vas raspoznavati želje vaših kupaca i kako ih uskladiti s vlastitim mogućnostima. Naučite kako zaštititi svoje poslovanje proučavajući prava kupaca u Europskoj Uniji, te otkrijte tajne najuspješnijih hrvatskih web trgovaca. Vodič koji je sastavila udruga…

Read More